Nuffnang..

Nuffnang

Thursday, August 19, 2010

nak habaq ngn hang sat

ok, bg sesiapa yg just arrive kay blog sy ni, mayb korang tak berapa nak faham my concept yg ingin disampaikan kpd semua.. ye yak nya, kejap guna bahasa melayu, sekejap kecek omputih, last2 klaka sarawak.. sory la but i gonna say this once, watever... sy ni berbilang bahasa and this is really a good thing... and if you thing that blog ni entah pape kan, aku memohon maaf sbb tak dpt memenuhi segala sape-sape.. hehe, yang penting kita enjoy..!!!

so back to my blog concept, most of it about my life and what happen around me.. kira this is about my personal life la, my POV for u guys to read.. haha, sekali with entertainment and interest... coz dats why my blog name is alhafyzallover... my essence ada kat every post yg saya ada.. haha...

utk mengingatkan y'all, last time aku ada publish this series, mcm cerita bersiri la kononnya.. but the series mcm tergendala la sedikit coz a bit busy with my current reality life... so, maybe dalam hujung tahun ni akan sambung balik the series... so, for those nak recall balik the story or belum baca langsung, boleh la y'all click the link below..

untuk baca sipnosis chapter 1 to 6, click here
then for chapter 7 to 11, click la sini
and finally chapter 12 ada kat sini

btw, along the way korang baca my blog.. mmg akan terjumpa a lot of typo error so buat dek je, ignore je ok or kalau korang baik, just comment the kesilapan to me.. saya tak makan org punya.. haha... ok la.. enough for today, esok pulak..

No comments:

Related Posts with Thumbnails