Nuffnang..

Nuffnang

Sunday, August 22, 2010

Kelate with Izzad and Dedek...

wazzup..!!!

kalau korg dngr je Kelantan, apa yg korang fikirkan..?? mesti korang fikirkan pasal Nik Aziz and PAS kan but actually Kelantan have a lot more to offer and believe me, enjoy gak le jalan2 kat Kelate ni... ni aku nak helping sesama sedarakan, there are a lot of good, budget hotels or inn yg boleh disewakan.. and the food pun senang nak cari.. Kelantan is not that really mundur you know.. ni ada beberapa fact yg korang boleh la consider ckit... kt sini ada KB Mall n KB Trade Center and ada flight academy juga sini..

so enough with Kelantan, nak habaq sikit about the trip... aku pg with my cousins, Sabrina @ Dedek.. dia mai dr Dungun.. aku plak naik bas dr KT awal pagi, around 8.30 gitu... about 11.30 dengan selamatnya aku sampai.. then my other cousins, the soon-to-be -pilot cousin ambik la aku, nama dia Izzad.. so both of us round-round KB sampai la si Dedek ni sampai, then directly pi Rantau Panjang.. Rantau Panjang ni ala-ala Serikin di Swk.. just sebelah Thailand je tempat tu.. banyak le amoi-amoi Thai yg mengancam, habis kurang pahala puasa aku...

malam pulak, kami menyerang Wakaf Che Yeh.. dengan usaha tidak berbelah bahagi, aku dpt gak la beli sepasang baju melayu sekali sampin yg matching dgn harga RM75.. berbaloi gak kan..?? further that night, pg melahap colek (betol ke aku eja mende ni..??) kat PCB @Pantai Cahaya Bulan tp takde cahaya bulan pun malam tu.. letih giler.. the next day jalan kat Pasar Siti Khadijah... around 3pm aku balik Trengganu dgn menumpang salah sorg rakan se-course.. kira-kira agak berpuas hati la trip aku kali ni... haha

1. memilih baju yg bersaiz sesuai, aku beli M je (kehkehkeh), 2. dgn tidak sengaja kmi terpakai jersey bola Man U, Chelsea n Liverpool, 3. kat Pasar Siti Khadijah ni, 4. buka puasa kat McD, yang kat hujung tu Izzati, sorang lagi suku sakat aku kat Trengganu..


pastu aku dapat ambik gambar cantek la jugak, so this is it..

Pasar Siti Khadijah

taken using my Lumix DMC-F2 at one of the famous market in Malaysia.. situated in Kota Bharu, Kelantan..

No comments:

Related Posts with Thumbnails