Nuffnang..

Nuffnang

Thursday, August 26, 2010

Jogging pagi yang agak produktif..!!!

Lepas je sahur, aku bercadang nak blogwalking jap.. siang nanti mesti busy sangat2 so takde masa... dngn masa yg teramat lapang ni, aku pun kuar jalan-jalan...

dlm aku jalan2 tu, banyak pulak la ads yang kuar so aku click la semua, maklum lah nak menolong sesama bloggers kan... haha... produktif jugak yek.. berpeluh siot aku jalan pagi-pagi, letih tangan ku click semua, haha... :D

9 comments:

Dark Half said...

rajin btol berjogging tgn...haha
lepak sini membalas tembakan ads

cumi said...

aku pun blog ada ko click ads ku ka hehehe

Al-Hafyz said...

Dark Half: trimas bebanyak.. nak bg muscle tangan.. haha

Cumi: mcm xda jak aku nga iklan kat tempat kau..

manna_salwa said...

ingat joging betul2 td.. haha

Tapak Kaki said...

agak-agak kalau buat blogjogging ni boleh kuruskan badan tak?hahaha

Al-Hafyz said...

kurus badan tu tak tau le, yg penting duit masyuk.. haha..

Tapak Kaki said...

bape sen sangat masyuk bro..

Al-Hafyz said...

haha... 10 sen pun duit gak.. boleh le bayar masuk toilet kan.. haha

cumi said...

haaa?? sikda..? biar btllll

Related Posts with Thumbnails