Nuffnang..

Nuffnang

Sunday, November 29, 2009

ChentaKu sudah kembali di McD...!!!


Aku sungguh hepi bukan kepalang coz kekasih, buah hati, chentaku sudah kembali... hahaha... nang kegembiraan sambil melompat-lompat di dalam hati... setelah sepanjang pagi berada di kebun, peluang bertemu ngan gerek aku tok memang mengubati segala perit-perih berkerja... hahaha... but wait, mun sik silap aku chenta aku tok bukan untuk aku sorang... tapi semua orang pun suka dengan chenta aku tok... sik duli orang yang rapat or dikenali ataupun nang a total stranger, semua dah pun merasa nikmatnya bersama chenta aku... aku sik marah dengan chenta aku coz suma orang boleh merasanya... bukanlah chenta kau tok bermain kaki tiga or sepuloh or chenta aku tok jalang (pui... pui... pui... *diambil dari iklan promo cerita Jalang) tapi chenta aku tok bukan la perempuan... chenta aku tok adalah Prosperity Burger yang only available kat McD... lalulah lunch aritok tek, kami sekeluarga pergi McD KIA (Kuching International Airport)...

the only place untuk take a grab on Prosperity Burger, of course la Mekdi... LOL

sik tauk apa yang meng'special'kan burger... kali beef yang disaluti oleh pepper sauce kot tapi nang nyaman lah... sekali digigit and ditelan, all of the prosperity flavors suffocated my mouth cavity and knocked down my taste buds (explanation tadi terlampau ganas untuk digambarkan... sorry for the disturbing images...)... dah nama burger, mestilah sekeping beef or chicken patty yang dikepit between roti bun... tapi seriously y'all must try... i know some people akan kata "Pa namo burger tok, samo jak raso burger tepi jalan.." but mun sik coba maka sik lah korang tauk... my chenta is open for being chenta by all of you... harhar...

tahun tok macam ada something different... burger Prosperity kenak wrap in a kinda aluminium foil-liked material... very authentic and special..

mun ada Prosperity, adalah Twister fries... nyaman...!!! thumbs up... sory my normal fries.. huhuhu...

berdasarkan gambar di atas, saya dapat meng'conclude' dua perbezaan Prosperity burger compare to others burger yang amatlah ketara... ONE - ada aluminium wrap...!!! TWO - ada Twister Fries...!!! so jangan ketinggalan untuk merasa burger yang datangnya setahun sekali jak kat Malaysia, macam Hari Raya juak minus the spicy pepper sauce-dipped beef and fries bergolong...

antara pelanggan setia Mekdi yang berkongsi sama-sama beli chenta... jangan lupak baca doa makan...

tok adalah adegan lucah + rangkak seorang pelanggan Mekdi (nama dirahsiakan)...

my style of makan di McD ialah makan fries sampe abis lok then makan burger... I think banyak orang makan macam tok tapi cara makan tok diplagiat oleh aku dari dua orang kaki keluar lab waktu tengahari semata-mata mok makan McValue Lunch, time polah fyp lok... nama nya duak ialah Oyda and Kayloon (bukan nama sebenar)... adalahlah suatu aritok aku nanyak,

Hafiz: Kenak kitak duak makan fries sampe abis dolok then makan burger?

Oyda: Kmk duak mesti makan abis fries so...

Kayloon: mun time makan burger tiba-tiba dah kenyang, boleh la tapau balit...

Oyda: sebab fries sik best ditapau (susah diembak balit and cepat masuk angin)...

Kayloon: tapi burger boleh makan bila2...
*segala adegan skrip diatas adalah atas tokok tambah dan daya imaginasi penulis

sampelah giliran aku untuk majoh burger... NYUM...!!! mesti makan sebelum raksasa dibelakang menyambar... LOL

selain Prosperity, sebenarnya aku meminati semua burger McD... ala-ala macam playboy yang suka kat semua chenta-chenta di Mekdi... haha... mun sik cayak, boleh refer to salah satu post lamak aku pasal chenta aku yang bernama Double Cheeseburger...


one more thing, sik la aku mem'promote' burger Mekdi jak... our local burger pun nyaman juak.. coba takorang rasa burger kat Bimmers... nang superbly nyaman... or burger kat kampung tepi satok or kat Gita... setiap gerai burger tok ada keistimewaan masing-masing... but unfortunately saya tidak membuat burger review... tapi one of my buddy ada so anyone wants to read and eat the best burger in town, boleh la pay a visit to his blog...


lapar eh nulis pasal makanan... wonders apa yang dimasak oleh aunty for dinner... hmmm.... daging korban kot... hehe...

1 comment:

Heart Att said...

nang bena pis..mun ko mkn fries mcD lmbt nak..xbest ba..sbb da sjok..tyme panas plg nyaman laa nya..hehehe..

Related Posts with Thumbnails