Nuffnang..

Nuffnang

Friday, July 17, 2009

Aku kah orang yang dimaksudkan oleh anda...???


Taken from an application in Facebook, Haiwan berdasarkan tarikh lahir...


"Hafiz Kidnosys lahir pada 12 June, haiwan berdasarkan hari lahir anda adalah Kura-kura"

Kamu semakin hampir dengan kesempurnaan dan begitu baik hati. Kebaikan kamu akan sentiasa dikenang orang sekeliling kamu. Kamu sukakan kedamaian, sekiranya teman-teman ada menyakiti hati kamu, kamu tidak akan cuba menyakitkan hati mereka pula. Kerana ini, kamu memang disayangi dan disenangi teman-teman. Kamu juga tidak suka cakap belakang dan orang sekelilingmu begitu senang dengan cara kamu melayan mereka. Kamu sentiasa akan memberi kasih sayang dan tidak pernah mengharapkan balasan. Pemurah juga adalah sikap kamu dan kamu sentiasa melihat kehidupan sebagai latihan praktikal.

secara sarcasticnya saya tidak mengaku yang saya mempunyai the above traits.. hm... nang pembulak.... really guys, mun dibaca benda diatas ya nak, am I the person mention above... NOT...!!!

adakah saya:
  • semakin hampir kepada kesempurnaan..??? TIDAK...!!!!!
  • memang disayangi dan disenangi...??? REALLY KA???
  • tidak suka cakap belakang..??? HAH..??? HEHE..
  • memberi kasih sayang dan tidak pernah mengharapkan balasan...??? CEH...
  • kehidupan sebagai latihan praktikal...??? OMG...!!!

tapi seriouly thanks alot kerana memberi a good impression of makhluk tuhan yang dilahirkan pada 12 Jun towards other... and with this saya dengan berbangga hatinya menerima apa yang dipostkan diatas... tangkiu...

No comments:

Related Posts with Thumbnails